Retur produse

Returnarea produselor se face obligatoriu DUPA CE NE-ATI NOTIFICAT IN SCRIS, pe mail. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

Produsele se pot returna personal sau prin intermediul serviciului de curierat la adresa: Sat Rosu, Comuna Chiajna, strada Rezervelor, Nr. 62, Bloc 5, parter, fara a opta pentru serviciul ramburs. Costul de transport pentru retur va fi suportat in totalitate de cumparator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Piesele echipament original, OE (cele produse/comercializate de fabricantul autoturismului) se comercializeaza doar dupa identificarea lor in baza seriei de sasiu pentru a elimina orice dubiu legat de compatibilitate, si NU POT FACE OBIECTUL UNUI RETUR.

Pentru toate celelalte piese, termenul de returnare este de 14 zile de la primirea acesteia.

Declansarea procedurii de retur se face completand formularul de RETURNARE PRODUSE, care va fi pus la dispozitia clientului la solicitarea sa.

In caz de retur puteti opta pentru restituirea banilor sau inlocuirea piesei.

In functie de optiunea dumneavoastra, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot restitui in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului.

Rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar (obligatoriu trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura) in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului. 

Dupa completarea formularului, cumparatorul va returna produsele in cel mult 14 zile, prin intermediul curierului sau direct la punctul nostru de lucru, fără întârziere nejustificată. In cazul in care produsele nu sunt returnate in acest termen consumatorul pierde dreptul de a renunta la contract.

 

 Nu se accepta la retur:

• Produsele OE (originale) aduse la comanda (externe);

• Produsele noi sau OE care nu au fost achizitionate prin intermediul societatii noastre;

• Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichete si inscriptionari specifice, aplicate de producatorul piesei sau la livrarea acesteia;

• Produsele incomplete sau lipsite de componente si accesorii care nu se afla in ambalajul original;

• Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire, sudura sau exploatare necorespunzatoare;

• Produsele neinsotite de copia facturii de achizitie.

 

Informatii suplimentare:

In cazul in care aveti nemultumiri in legatura cu produsul comandat, va rugam sa ne contactati in termen de cel mult 2-3 zile de la primirea acestuia, prin e-mail sau telefonic, comunicandu-ne cat mai multe detalii. Pentru a fi promti in procesarea solicitarii sau a reclamatiei dumneavoastra, este necesar de urmatoarele informatii:

• Numele si prenumele dumneavoastra;

• Data efectuarii comenzii;

• Numarul de factura;

• Data si metoda livrarii.